Alla inlägg den 12 februari 2017

Av tant-rosa - 12 februari 2017 11:29

Igår hade jag fest igen. Det var tredje och sista festen med Kretagänget. Eftersom vi var många, så har jag fått dela upp dem på olika kvällar under hösten och vintern. Jag hade gjort ett schema, så var och en visste sin uppgift. Två av grabbarna skulle steka köttet, andra skulle duka av maten, några skulle servera kaffet och desserten och några duka av kaffet innan groggbordet kom fram. Jag minglade mest runt. Mycket sång och skratt denna kväll.

             

Svenska folket är uppdelat i tre delar. De som ofta har fest, de som väldigt sällan har fest och de som a l d r i g har fest, utom möjligen en förfest per år. Den sista gruppen har jag slutat umgås med, vilket känns gött, för då slipper jag slösa energi på att störa mig på det/dem.

 

Idag kör jag på lågintensivträning. Möjligen att jag ska ha lite bob-träning i soffan.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards