Alla inlägg den 20 februari 2017

Av tant-rosa - 20 februari 2017 13:47

I lördags var jag ledig. Jag chillade hela dagen med en lång frukost.

På kvällen hade jag ett homeparty och tanken var att sticka in till Harrys och stora delar av gänget senare. Men jag var inte hemma förrän klockan 23 och bestämde mig för att vakta soffan istället för att cykla in till stan. Klok kärring ibland.

 

Jag tänkte på sommaren och messade brudarna om hur långt det är kvar till Öland. Längtan är enorm liksom.

 

Något som stör mig ordentligt är att när jag lägger in små bilder så blir de suddiga om man inte trycker på varje bild. Attans liksom. Så om ni tycker jag verkar full när jag tar bilderna, så kan det stämma, men de blir även suddiga som miniatyrer och måste alltså klickas på för att bli tydliga. Hepp.

Av tant-rosa - 20 februari 2017 13:35

Det går i vågor. Ena dagen mår jag kanon och nästa dag lipar jag sönder mig. I fredags var ongarna och jag på Harrys vipkväll. Jättemysigt, men lik förbannat så lipade jag åt något som Tobias sa. I vanliga fall hade jag snäst tillbaka och allt hade varit bra. Nu fick jag gå in på toa och gråta. Efter en stund gick jag ut igen, sippade på mitt vin och fick gå tillbaka till toan. Gråta en stund och sedan gå tillbaka och låtsas som ingenting. När jag kände en tredje gång att jag var tvungen att gå iväg, så högg jag med mig Emelie, för jag kände att jag inte skulle klara det själv. Fick pepp och målat på lite extra på ögonen. Sedan rullade kvällen på och vi med den. Vi besökte såklart shotluckan. När jag kom hem på natten så bröt jag ihop igen. För då tänkte jag att kvällen hade gått så fort och jag hade inte kunnat ta tillvara på den helt och med tanke på att det är så skitsvårt att få ihop en rolig kväll med grabbarna på stan, så kommer det dröja länge innan jag får roligheter med dem igen. Suck liksom. Jävla hormoner och jävla fulla schema.

     

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards