Alla inlägg under februari 2017

Av tant-rosa - 11 februari 2017 13:04

I onsdags dejtade jag och förstfödde på en hotellfrukost. Mysigt och gott.

 

I torsdags var jag i Falkenberg och hälsade på Nette på Palliativa avdelningen. Livet är så jääävla orättvist. Det ligger folk på servicehem och sörjer att de vaknar upp ÄNNU en dag och sedan finns det många som inte får chansen att leva.

 

På kvällen var vi sju stycken som var på Johan Glans. Vi köpte biljetterna i april, så gissa om vi väntat?! Han gjorde fyra föreställningar på två dagar. Heeeelt fantastisk är han. Så himla rolig och så himla töntig. Lavvar honom.

 


Av tant-rosa - 7 februari 2017 18:33

Ibland har man en strulig dag på jobbet. Teknik och skit som inte funkar. Då plötsligt har man en glad kund och strulet glöms bort. Vi har även armband som säljs för barncancerfonden och vissa kunder gillar dem mest.

Av tant-rosa - 5 februari 2017 18:59

Idag har jag tagit bort det glittriga på ballan och fått tillbaka det lila. Det är några månader kvar innan den blir rosa igen.

Jag har bara chillat. Smörjt läpparna med "rövsalva" pga torrhet och surfat runt på nätet. Hittade gamla bilder på ongarna och mig. Alltså sääärleksbilder. En chill dag helt enkelt. Gött.

     

Av tant-rosa - 5 februari 2017 18:38

Jösses så skönt det har varit att vara ledig. Fredag-lördag-söndag. I fredags var vi åtta brudar här, i blandade åldrar. Vi åt lite blandad buffé och hade roligt. Shot före och efter maten, snaps till maten.

             

Sedan cyklade vi in till Foxen för att lyssna på Lemnells. Där var vi ett tag tills vi, några stycken drog bort till Shotluckan. Marcus mötte oss i dörren med orden "skynda dig in och prova shoten som är tillägnad dig" Wow liksom! Den var såklart rosa, väldigt god och de hade döpt den till "Rosa Tanten"

     

Kul att se att andra också beställde den. I gårkväll fick jg notis på fejan av folk som var på Luckan och drack "min" shot. Jag är både kaxig och stolt över detta. Nobelprisnivå liksom.

Av tant-rosa - 2 februari 2017 09:46

...och Elina produktundersökte. Funkade för mig.

Av tant-rosa - 2 februari 2017 09:16

...om det bara är jag som fortfarande säger "ifjol"
...hur vissa kan vara stolta över att de hållt ihop äktenskapet i 30 år, när det väldigt länge har varit så gott som dött
...om det skiljer mycket mer än färgen på vissas hjärnor och oliver
...varför jag tycker det är så himla fult med tuggummituggande folk
...varför man inte längre säger fädrar istället för pappor
...varför inte barnbidraget är inkomstbeprövat och varför det inte blir brott-avdrag då ongar gjort något olagligt
...varför vissa tror sig ha rätten att klanka ner på min klädstil på krogen, men själva....
...vilket vin Foxen har, eftersom jag inte verkar tåla det
...varför cyklisterna i halmstad tror de är odödliga
Jag tänker inte scoobidoa fallen, men jag bara undrar!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards