Alla inlägg den 6 mars 2017

Av tant-rosa - 6 mars 2017 13:55

I fredags hade jag butiksparty. Sedan gick vi ut en sväng, men jag gick hem ganska tidigt eftersom jag visste att jag hade en lång och tuff dag framför mig.

 

I lördags stod jag med ett bord på Laxbuggarnas loppis. Jag hade kunnat ha tre vädringsställ med kläder, men fick nöja mig med ett. Pontan kom dit och handlade lite av sina "slängda" grejer. Tur att denna morsa är en sparare.

   

På kvällen hade vi pysselkväll hemma hos Caline inför hennes fest. Åt pizza, drack capten morgan och pysslade. Synd att inte min ena strumpa gick att pyssla till, så den stannade uppe. Alla mina partytrick var verkningslösa och jag fick ha strumpbyxor. Kalasbyxor kallar jag det, för så sexigt känns det :-)

 

Jag hade en riktigt rolig kväll och var kvar på Foxen till vakterna slängde ut folket och det vet jag faktiskt inte hur länge sedan det var. Ge mig en repris liksom.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards