Alla inlägg den 2 april 2017

Av tant-rosa - 2 april 2017 17:39

...och då bestämde jag mig för att sticka ut på fredagen och inte bara på den bestämda lördagen. Vi var några stycken som träffades på Harrys innan vi gick bort till Foxen och Lemnells kapell, som spelade. Vilken skräll att de spelade liksom. Jag tror att folk börjar tröttna på samma samma samma samma band. Man kan tro de har monopol i hela Halmstad. Suck liksom. Iaf, så var där inte så mycket folk. Jag drog senare bort till Shotluckan och lämnade mer rosa sugrör, innan jag cyklade hem. Jag kunde varit ute i flera timmar till, men tyckte inte det var värt det.
Väl hemma så åt jag lite nattamat. Rädisor med extrasaltat smör. Sinnessjukt gott.

Igår tog vi en drink här hemma innan vi hade vårt bokade bord på Harrys. Vi tog två rätter och delade på dem. Vingar och natchos. Proppmätta gick vi till Zigges, men vände i dörren eftersom där var fullt. En riktig skräll att vi gick till luckan sedan. På Foxen var det varken musik eller folk. Konstigt. Så vi gick tillbaka till Harrys och tog varsit glas innan vi gick hem. En snabb helg som vanligt.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards