Alla inlägg den 7 april 2017

Av tant-rosa - 7 april 2017 08:39

Igår fyllde lilleman år. Det kändes väldigt väldigt konstigt att inte vara med Pontan, på hans fölsedag. Hans fölsedag och min mammadag. Ongarna blir aldrig stora. Så det så.

Av tant-rosa - 7 april 2017 08:37

Igår åkte jag till Stockholm. Tåget gick strax efter sju. Snabbtåg, ingen försening och inget byte, gjorde att jag var framme strax före tolv. Så himla gött att slippa byte. Jag slängde in mina väskor i förvaringsfack och mötte upp Marju. Vi satte oss på ett place och tog igen massa snicksnack. Sedan var hon tvungen att åka tillbaka till jobbet. Jag strosade runt på stan och inväntade de andra brudarna. Vi hade en mysig och rolig kväll. Väl hemma var jag dödens trött och efter vi ätit den medhavda thaimaten, så däckade jag direkt. Idag väntar nya äventyr. Jag älskar Stockholmstempot. Det är mitt tempo.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2017 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards