Alla inlägg den 3 maj 2017

Av tant-rosa - 3 maj 2017 15:42

Tänk vad det kan skilja på folk och folk. Vi har en enda lampaffär i centrum. Två stycken jobbar där och ingen av dem har leendet i/med sig. Sura och buttra och vill verkligen inte vara där. De kanske inte ÄR sura egentligen, men det är det de visar kunderna iaf. Fast jag vet inte hur många kunder de har, för jag har varit där tre gånger (sista gången var den sista gången) och ingen av gångerna har det varit någon annan kund än jag. Konstigt?!?

 

Sedan så har vi JYSK. De hälsar alltid trevligt när man kommer in. Speciellt på Stenalyckan. Där tittar de upp och hälsar varje inkommande kund välkommen in. Så jobbar jag med. Varenda kund som kommer in ska BLI SEDD. Fastän jag är upptagen med annan kund så har jag visat kunden att jag har sett dem och att de snart ska få hjälp.

Som sagt, en del hälsar glatt och en del hälsar inte alls. En del bryr sig och tänker på bemötandet och en del skiter i vilket. Jag vet vilken del jag hör till.

 

Av tant-rosa - 3 maj 2017 15:36

Valborgsmässoafton var vi ett gäng som var hembjudna till Michelle. Hennes traditionella fest. Hon bjöd på god mat och vi hade en rolig kväll, med massa ös.

 

Jag vågade inte cykla hem och igår var jag och köpte en cykelhållare till bilen. Så trött på att krångla med skjuts dagen efter för att få hem cykeln. Jösses så bra.

   

Av tant-rosa - 3 maj 2017 15:32

På valborgsmässoafton rosaliserade jag min balla. Nu kunde jag inte hålla mig längre. Först städade jag ut det lila pimpet och smutsen. Jag tänkte att det finns ganska många som faktiskt har sina ballar helt tomma på både blommor och pimp. Sååå olika vi kan vara.

 

Iaf, jag fick en kvist trollhassel av Anne som jag sprayade och hängde i mina rosa prismor. Förresten, vem kan ha vitt baklongräcke? Nej nej, såklart det skulle virkas rosa och klä det. More IS more, så ni vet.

Jag pimpade även antennen. Haft julpimpet länge nog nu. Jag fattar inte hur folk hittar sina bilar på stora parkeringar utan pimpade antenner.

 

   


Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards