Alla inlägg den 7 september 2017

Av tant-rosa - 7 september 2017 16:41

Min svärdotter Lizette, som ni kan följa på Insta under "dearlizette" fyllde 30 år i söndags. Det firade med kakkalas.

 

 

Av tant-rosa - 7 september 2017 16:22

Förra helgen var Titti, Kalle och jag hos Hyltarna. Mama mia vilken mysig helg vi hade!! Titti och Kalle hämtade mig utanför jobbet och innan jag hade bältat mig, så hade jag en grogg i handen. Man väljer ju sina vänner liksom. På kvällen åt vi Racett, vilket var helt nytt för mig. Men attans gott. De har sin stuga i småland, vid en sjö. Där har de en flotte med bänkar, bord och grill. Efter frukost gik jag och blandade en coantröö med kall oboy, vår nya favvo. Så himla god. sedan packade vi ihop oss och gick till flotten, 50 meter ner. Vi flöt omkring på sjön, drack och åt gott, fiskade, mös, gapflabbade och hade en helt magisk dag och kväll. En helg man lever på länge.

       

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards