Alla inlägg den 25 april 2010

Av tant-rosa - 25 april 2010 15:00

När jag vaknade i lördagsmorse vid sjutiden och hade "öken" som andranamn, så funderade jag på att gå och hänga mig. Allt startade ganska tidigt på hk med att Benne bjöd på shot. Det var även jätteroligt att träffa Wiveka och Yvonne som jag inte pratat med på länge så ett glas vin avlöste det andra glaset. Men i vanlig ordning är det ju inte tants fel, utan denna kväll så får Jessica ta på sig all skuld. Det var ju faktiskt hon som hällde upp det sista glaset.

När jag vaknade ännu en gång klockan tio av mess från Roger så funderade jag på vart repet låg. Då kom jag på vad vi hade bestämt kvällen innan. Efter att tanterna gått sin promenad på Galjberget och Roger gymmat färdigt så skulle de komma hit med färska frallor. Så jag hoppade glatt ur sängen...NOT..kokade ägg och dukade fram frukosten. Vi hade iaf en mysig förmiddag där skvallerpressen skulle legat i lä.

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards