Alla inlägg under oktober 2016

Av tant-rosa - 25 oktober 2016 17:28

Sedan typ 2012 har jag pimpat mina sladdar till ajfånen. Mest för att det varit roligare än att ha dem bara vita, men även för att de inte snor ihop sig lika mycket när de är pärlade. Nu när jag fått min nya ajfån7, så har jag inte hunnit pärla den nya sladden. Jag blir minsann toookig på sladden. Hur kan en sladd sno sig så mycket i väskan? Här ska pärlas kan jag tala om för er. Har dock inte bestämt färg, då jag inte längre har clownfärg i huvet, utan numera är mörkbrun. Japp, vi får se hur länge det varar.

      

Av tant-rosa - 25 oktober 2016 17:23

Jag gillar inte Halloween. Trams anser jag. Men det ger mig ett tillfälle att pimpa och det gillar jag. Gillar det mer än jag har förmåga till. Men skit i att det oftast ser ut som ett gäng dagisbarn har gjort det, för det gör jag. Jag gör iaf mer än många andra, som inte ens försöker. He he. Nä, menar ju såklar Ho ho ho...Nu är jag inte ensam spöke i huset.

 

Av tant-rosa - 22 oktober 2016 12:56

Ääääntligen!! Jag fick upp koden till min present. På dagen två månader senare. Jag gillade verkligen innehållet och jag gillar att hämnden är ljuv.

 

Av tant-rosa - 22 oktober 2016 12:20

Asså, jag hinner inte med. Varken vardagen eller helgerna. Tiden säger swish. F ö r r a fredagen så var vi några stycken som samlades på Lustgården efter stängningsdags och drack lite gott innan vi gick bort till Foxen och Lemnells som spelade.

   

I tordags så hade jag några brudar hemma för att förgylla en vardag. Vi åt räkor och drack vin. Mysigt och roligt.

 

Igår, fredag var jag ledig. Jag och ongarna dejtade på Harrys vid femtiden för att äta deras aw-buffe. Vi hade mysiga timmar. Sedan stack de hem, utom Emelie-gräddnos. Vi var kvar ett tag, provade shotluckan, Foxen och sedan tillbaka till Harrys.

     

Plötsligt stod det en drink framför mig. Tobias sa att Micke G hade ringt honom och sagt att han swishade om T beställde en söt drink till mig. Den smakade mumma, både i gom och hjärta. Sedan undrar jag hur länge det har funnits ett ansikte i skåpet på Harrys? Hur länge har skåpet funnits där? Snacka om att ha koll liksom. Eller inte.

   

 

Av tant-rosa - 11 oktober 2016 13:06

Såg mig själv köpa clementiner. Va faen hände där liksom?! Ni som känner mig, vet hur jag funkar ihop med frukt. Speciellt sådan frukt som får käkarna att dra ihop sig.


Av tant-rosa - 10 oktober 2016 15:51

Swish sa det. I fredags dejtade jag Kalle och Titti på Hk. Massa folk och massa snack. Vi gick bort till Shotluckan och tog några klunkar där med.


I lördags var jag på Nettes femtioårsfest. Hon hade den på Nosh. Vi var ca 40 personer och alla var utklädda. Temat var skräck. En rolig fest med roliga sånger i talen.





Efter festen skulle vi tydligen bort till shotluckan. Jag var inte sen att hänga på.


Av tant-rosa - 7 oktober 2016 13:36

Detta var det ogodaste jag smakat på riktigt länge. Asså, riktig, riktigt länge.

Av tant-rosa - 5 oktober 2016 16:22

Idag gick jag iväg från jobbet en stund. Dejtade förstfödde på Phonehouse för att han skulle hjälpa mig att köpa en ajfån7. Vill ju gärna att det ska bli rätt och jag har svårt med GB-språket.

Så nu väntar jag ivrigt. Kanske det dröjer tre veckor, kanske kommer den snabbare. Jag vet vad jag håller på iaf. Det råkade bli en rosa. Eller rosé-guld som den heter. Vi får se hur snabbt jag vänjer mig vid den stora mobilen, eftersom jag är så himla van vid min ajfån 5s. Den ligger ju dessutom jämt i min bh, så nu kanske jag får gå upp en storlek även där. Hö hö...

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards