Alla inlägg under juni 2012

Av tant-rosa - 10 juni 2012 16:30

 

...jag bad sönerna om ett ledigt datum då de kunde komma på fest. Inte sådär enkelt. Sedan bjöd jag de som var med och planerade och fixade min femtioårsfest. I smyg, och gissa om jag chockades dagen de tog mig. Iaf. 16 stycken var de. Jag funderade på vad jag ville göra och drog iväg ett mail till Snygg-Peter och bad om hjälp. Det dröjde en halvtimme och sedan kom hans svar "Jag löser det" Så vi spånade ett tag tillsammans. Jag bestämde att jag ville ha ett partytält och när jag bokat det av Kalle J, så var det tillstånd som skulle sökas. Det var då jag första gången pratade med Thomas S på kommunen. Sedan fick jag åka till polisen och lämna in en ansökan. 700 spänn bara för att ställa frågan. Klokt? Göra sånghäften, fixa bordsplacering och dela in alla i lag i de olika tävlingarna, tog en stund. Fixa en öppen lista i spotyfi så alla kunde gå in och lägga till sina favoritfestlåtar var nytt för mig men då fick ju alla sina låtar. Inköp av tallrikar, dukar, ljus och allt annat tjafs gjorde jag lite pö om pö.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards