Alla inlägg under november 2015

Av tant-rosa - 30 november 2015 13:24

Ett bra tag har jag haft en symbol uppe i ena hörnet på mobilen. En symbol som visar en halvmåne. Jag har ju fattat att jag kommit åt en knapp, men inte fattat vilken. Dessutom har den visat fel, för trots att det varit fullmåne ute så har den fortfarande visat halv. Dåmma. I lördags fick jag veta att jag haft på "stör ej" knappen. Nu vet jag också varför jag haft så många missade samtal.

Nu har jag ökat på texten i mobilen lite till. Mycket lättare att läsa sms. Lite svårare att skriva sms, för jag glömmer vad jag skrivit en meter upp.

Av tant-rosa - 29 november 2015 16:20

...och slutade för tidigt. Vi hade en mysig eftermiddag och en rolig kväll. Hann med tre platser. Vin och mat, groggajävel i halsafan och plockmat, bubbel, massa drinkar och skaka rumpa. När klockan var ett så var mitt onda knä skitförbannad och min övriga kropp aptrött. Fast insåg inte förrän idag att det kanske inte var så konstigt efter nio timmars holabandola. Åh vad jag längtar efter en vanlig förfest med utgång. Det var herrejösseslängesedan jag var på/hade det. Snart så...

Av tant-rosa - 28 november 2015 13:05

Igår hämtade Caline och Ronnie mig på jobbet. Jag hann knappt bälta mig förrän jag hade ett glas vin i handen. Wow liksom. Vi åkte hem till Skatan och Karl-Åke och njöt av en skitgod middag tillsammans med Emelie, Gert, Marie, Pia och Lars- Så himla mysigt och roligt hade vi. Sedan åkte vi till Arenan och njöt av julshowen. En skitrolig och härlig kväll som Skatan och Karl-Åke bjöd mig på. Massa säärlek.

 

Av tant-rosa - 27 november 2015 10:17

Plötsligt stod det två grabbar i dörren. De hade med sig en latte och ett vaniljhjärta. Tack godingar. Det smakade inte bara gudomligt i gommen, utan även själen njöt.

Av tant-rosa - 26 november 2015 16:49

...skapelse kom Loppan in med på Lustgården idag. Vi hängde den bakom kassan. Det går bra att ha dem inomhus också, om man bara duschar dem med vattenflaskan lite då och då. Hon gör även fina hjärtan och anda figurer. Ring henne och beställ vetja.

Av tant-rosa - 25 november 2015 09:36

Jag fick ett mess för ett tag sedan."Boka ett datum, för då är du bjuden på Julgalan i Halmstad Arena" Säärlek.
Jag fick ett mess för ett tag sedan, efter jag fått veta att jag ska opereras lite längre fram."Vill du ha någon med dig så tar jag ledigt från jobbet och följer med" Säärlek.
Jag fick ett mess för ett tag sedan."Kom hem till oss för lite mat och mys. Gästsängen står klar och väntar på dig" Säärlek.
Vissa människor är så fattiga för de har bara massa pengar.

Av tant-rosa - 24 november 2015 20:30

Ditt fega lilla patetiska avskum. Du är en liten skit, som inte är värd att kräla på sulorna som vi andra går på. Att anonymt anmäla en person och säga att denne inte tar hand om sina barn, endast för att vara elak och vidrig, är enbart just vidrigt. Att dra in barn är oförlåtligt. För alla som känner hen och som bryr sig om hen, vet att hen är noga med sina barn och noga med sina barnveckor. Fy fan för dig som smutsar ner medmänskligheten.

Mina klackar är högre än din standard!

Av tant-rosa - 23 november 2015 19:39

Så nu har jag fixat på ballan. Jag tänker guldspraya krukorna som hänger på räcket och köpa grönt i krukorna på bordet. Den ena bilden är i dagsljus och den andra i kvällsmörker. Jag tycker slingan har för starkt ljus och ska ta tag i det. Sen.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards