Alla inlägg den 5 november 2015

Av tant-rosa - 5 november 2015 16:26

Igår hade Halmstad city en tjejfest på stan. Så jag sprang ifrån butiken klockan sex och slängde upp mina varor på ett barbord inne hos Anders på Kärven. Ni som känner mig vet att jag inte slänger upp någonting, för allt ska stå snyggt liksom. Iaf har jag blivit dundersyld och hostar så det svider i halsen. Anders gav mig riktigt glada piller och med lite vin till så blev jag både pigg och glad. Det var alla brudar som kom in till mig också. Massor var det och vi var helt eniga om att detta var värt en repris. Fast då ska jag ha med mig mindre spexgrejor och mer vibratorer och krämer, för det var det de flesta ville ha. Klockan elva var jag hemma och jag var heeelt slut som artist. Tack alla som kom och tittade till mig, som handlade och som bara var helt underbara.

 

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards