Alla inlägg den 23 november 2015

Av tant-rosa - 23 november 2015 19:39

Så nu har jag fixat på ballan. Jag tänker guldspraya krukorna som hänger på räcket och köpa grönt i krukorna på bordet. Den ena bilden är i dagsljus och den andra i kvällsmörker. Jag tycker slingan har för starkt ljus och ska ta tag i det. Sen.

Av tant-rosa - 23 november 2015 13:57

Efter stängningsdags i lördags så skyndade jag mig att byta om och sätta på mitt ansikte. Sedan började jag stega bort till Kärven. Jag hann inte många steg innan en taxi körde upp jämte mig och jag hoppade glatt in till Roger och Cicci. På kärven hade vi inte mer än hällt upp förrän taxichauffören ringde Roger och sade att min mobil var hittad i baksätet. Hur glad blev jag på en skala? Jag hade inte ens hunnit sakna den. Vi var sjutton stycken som drog ihop till ett långbord och värmde upp, innan alla tog taxi bort till lokalen och firade Maya som fyllde femtio. Festen var rolig med god mat, mycket dryck och festglada människor. Mayas döttrar och svärson har verkligen social kompetens och de är självklart bjudna till nästa års shotfest. Ongar som tycker det är roligt att festa med oss gamlingar, ska man ta tillvara på. Minsann.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards