Alla inlägg under oktober 2017

Av tant-rosa - 30 oktober 2017 11:34

Det är det jag troligen har. Röntgen visade inga avvikelser på hjärnan, vilket kändes otroligt skönt att få höra. Nu när yrselattackerna kommer, så blir jag inte rädd. Jag ska få ett träningsschema av sjukgymnast, så kristallerna i huvet ramlar tillbaka där de ska vara. Jag är sjukskriven ytterligare två veckor. Jag är yr och uttråkad.

Jag har bloggat sedan 2008 och aaaaaldrig haft så här långa blogguppehåll. Attans så tråkig jag är. Lika tråkig som mitt eventschema. Suck. Men men, jag kommer tillbaka. Fast ni ska kanske inte hålla andan tills dess. Inte riktigt ännu.

Av tant-rosa - 17 oktober 2017 10:29

I två veckor har jag varit sjukskriven och jag är det ytterligare i två veckor. Yr och trött. Jag har fått remiss till hjärnröntgen. Fast de trooor att det antingen är kristaller eller virus på balanssinnet. Jag får nog snart veta. Iaf ska jag vila vila vila. Jag tycker det är skiiittråkigt att vila och ta det lugnt. Jag är inte så bra på att INTE få planera. Jag älskar att planera fester och event. Men troligen har det blivit för mycket av det. Nu säger kroppen ifrån. Dåmma!


Iaf så har Tobias ovh hans Lizette varit helt magiska dessa veckor. Fixat, donat, skjutsat, handlat mm. Jag har känt/känner mig trygg.

   

Av tant-rosa - 17 oktober 2017 10:13

Jag, Emelie och Elina fick uppdraget att arrangera jubileumsfesten. Vi var 80 stycken.

             

Av tant-rosa - 4 oktober 2017 11:42

Vi har varit på Kreta igen. Ifjol var vi 33 kompisar som drog iväg. Detta året var vi 27 stycken galningar. Vi började med hotellfrukost på Scandic innan Tofi-resor körde oss till Kasterup. Fullt ös på både buss och flyg.

Vi bodde på ett stort 4+ hotell och självklart pimpade vi vår balla direkt. Vem vill ha en beige och tråkig balla liksom?

Vi hade roliga och mysiga dagar och när personalen insett att vi bara var högljudda och i övrigt betedde oss helt fantastiskt, så började de bjuda på drycker hej vilt. Vi var de som jämt städade efter oss, de som alltid tackade, de som roade och de som bjöd på sig själva. Sista dagen kom även det högsta hönset fram till oss och tackade för att vi hade lyst upp deras vecka och hälsade oss välkomna tillbaka.

Vi hyrde även taxibilar en dag och tog oss in till Heraklion. Marknad, uteserveringar och shopping.

Nu är det nästan ett år kvar tills vi reser igen. Åh, som vi längtar till nästa galna resa.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards