Alla inlägg under februari 2012

Av tant-rosa - 22 februari 2012 17:00

 

Nippis sökte ett jobb som reseledare på Apollo. Blev kallad till en herre-jösses-intervju som varade i sex timmar i Stockholm. Den var hon på igår och skulle få besked nästa vecka. Idag fick hon veta att Apollo gärna ser henne som deras ansikte utåt. Längre betänketid behövde de inte. Av 3000! sökande så är hon en av 80 som de ska anställa. För nya läsare så är Nippis(Angelica)min dotter. I tre år var hon min svärdotter, men de senaste tre åren har hon varit min kärdotter. Jag plockar åt mig äran av hennes fina,underbara, roliga, störiga, dampiga, skärpta, kloka  och helt fantastiska personlighet själv. Den har Mamsen och Rolle ingen delaktighet i. Frue Amalia, nu ska turister drabbas ännu ett år av den här virvelvinden! 

Av tant-rosa - 21 februari 2012 12:15

2009

...en del karlar som vill ha detta svart på vitt. Kanske som recept. Det jag inte fattar är att det lagts ner tid på forskning. De kunde ju bara ringt mig, eller någon annan kvinna, så hade vi kunnat berätta för dem att de flesta män blir glada av att titta på bröst. På tal om kvinna, vad forskar de ang oss och på vad vi vill njuta av? Magrutor? Ryggtavlor? Sedan undrar jag hur de 100 män som INTE fick titta på bröst mådde. Lever de ens idag?

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards