Alla inlägg den 23 augusti 2015

Av tant-rosa - 23 augusti 2015 15:41

Han får mig att må illa när han vill festa till det. Det är alltid på hans villkor och jag har tröttnat. Nu får det vara bra. Jag kanske flirtar med honom igen nästa sommar, men just nu är han färdig hos mig och jag har gjort slut. Hej då turken!

Jag gör såklart inte slut med Mr Vin, för han är både charmig och kraftfull. "Honom ska vi ha" liksom.

 

Av tant-rosa - 23 augusti 2015 15:31

Igår låg vi i Vilshärad. Så himla gött. På kvällen satt Loppan och jag på min balla och åt kräftor. Vi sjöng snapsvisor så det skrölade på gatan. Sedan tog vi oss in till stan. Kollade några ställen och det var lite folk på dem alla. Blev bjudna på varsit glas gott på Bullen, innan vi gick till Foxen och skakade rumpa. Idag har vi legat i Vilshärad igen. Slöedag. Slödag. Slö dag.

Av tant-rosa - 23 augusti 2015 10:15

Vi var tio brudar hemma hos Nette i fredags. Magmusklerna fick sannerligen jobba. Sooom vi skratta. Nette sa att hon skulle bjuda på bubbel och drinkar. Hon skulle också fixa lite tilltugg. Då tänkte alla chips. Men uj uj som hon hade fixat. Massa gott. Sedan plockade hon fram hela barskåpet. Hon fick också fram desserten. En skål med lite choklad och brutna kakor. Så himla mycket i min smak och stil. Inget tjafs, utan enkelt och roligt. Japp, vi hade en skitrolig kväll

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards