Alla inlägg under juli 2009

Av tant-rosa - 15 juli 2009 19:45

Tjejerna kommer hit och vi ska ladda inför konserten på Solgården i Tylösand.
Sorry grabbar, men ni har inte tillträde till min balla idag :-)

Av tant-rosa - 14 juli 2009 19:45

  

Tobias ville åka till Väla i Helsingborg för att köpa sig en pacemaker.
Han är en äkta teknikbög och det är ju inte efter mamsen han fått det, det vet vi ju alla :-|

Jag följde med och sprang i affärer. Innan vi åkte hem åt vi middag på restaurangtorget. Mysig eftermiddag/kväll.

Av tant-rosa - 12 juli 2009 19:45

  Han kom hem för en stund sedan från Hultsfredsfestivalen.
Av med kläder och direkt in i duschen. Jag fick en kram innan, tror att även jag får duscha nu :-)
Bilden ljuger verkligen. Byxor och skor är vidriga IRL :-O

Senare ska bägge bröderna berätta om de 5 dagarna med fullt ös.

Av tant-rosa - 12 juli 2009 19:30

 

Yster har köpt en sommarstuga. Ikväll skålade vi in den.
Grillade gott och avslutade med både shot och drinkar.
Där var även totalt myggfritt. Yippiii!!

Av tant-rosa - 11 juli 2009 19:30

 

Emelie var ledig igårkväll och kunde vara med att festa.
Hon är ju så vacker med utsläppt hår som ligger på hela ryggen :-)

Av tant-rosa - 11 juli 2009 19:30

 

Hanne och jag hjälps åt. Ingen av oss hade glasögon med oss och kunde läsa menyn, men sanna vänner hjälper varandra :-)

Av tant-rosa - 11 juli 2009 19:30

 

Bandet hade planerat att spela ute. Jag hade fixa bord för tio stycken, men det började ööösregna och gjorde att alla fick rusa in.
Palle ville ju självklart styra upp det hela!
Tyvärr hjälpte det inte hur många sladdar bandet hade.
I vanlig ordning är de duktiga musiker, men suuger som underhållare!!!

Men vi som fick långbord inne, lyckades ändå ha roligt.
Micke tittade inom, åt lite och roade oss andra ett bra tag.
Ida och Johan hade fixat barnvakt, så även deras ansikte fick vi se en stund.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards