Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Mitt CV/kontaktannons

Av tant-rosa - 18 april 2010 14:30

 

Jag är en utåtriktad kvinna som inte ställer mig i ett hörn och väntar på att bli road, utan finns det plats på scenen så intar jag gärna den. Jag har dåligt tålamod med dem som alltid står nedanför och bara tittar på och väntar på att bli roade. Trots att jag inte har någon åldersnoja så försöker jag ta in och inte gripas av panik att jag nollar nästa år.
Jag gillar att hålla tiden och blir vansinnigt irriterad på tidsoptimister, och dem som struntar i att de slösar med min tid. Min hjärna är väldigt seg av sig, så om jag tittar på någon/några så kan jag snabbt vända bort huvudet innan jag kommer på att det var någon jag skulle hälsat på och när jag då kvickt vänder tillbaka blicken så har personerna hunnit tänka "skit i det då" och stämplat mig som kaxig.
Jag inser att jag blivit som min mamma och har svårt att hänga med i det tekniska som rullar fortare och fortare. Jag kan ha ett j***a humör och explodera utan förvarning och kasta allt jag får i händerna eller smälla i skåp och dörrar, men minuten efter är allt bra igen. Beiga eller bruna plagg finns inte i min garderob utan jag gillar antingen svart eller färgstarkt.Jag har väldigt svårt för att inte visa/säga vad jag tycker och tänker. Ordet "karaktär" måste jag googla på för att förstå innebörden av.
Jag är asdålig på att krydda maten så den smakar oftast mesigt. Kan inte ta många rena toner och sjunger hellre än bra. Jag är duktig på att skjuta upp saker till morgondagen. Jag skulle hellre äta mask än att umgås med barn hela dagarna. Jag är född med fint bordsskick och har inget övers för de som inte vet hur man "äter snyggt" Sportintresse finns inte i mitt DNA. Mitt minne är uruselt. Snåla och väldigt ekonomiska får mig att gnissla tänder, vilket jag gör även nattetid då jag inte är fullt upptagen med mina enorma snarkningar.

Jag är alltså så himla bra, så passa på att fånga mig när ni nu har chansen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tant-rosa - 30 januari 2021 11:46


Skrutit med att jag snart gått ner tio kilo och att det kommer bli en tio-kilos-fest. Nu har jag stått på -9,5 i flera månader. Attans mä. Tror dock att jag hittat ett bra knep. ...

Av tant-rosa - 17 december 2020 17:18


...med tydliga sms till allmänheten!!

Av tant-rosa - 30 oktober 2020 10:25


...jag är alldeles för gammal för att titta på PH, men jag kan faen inte låta bli. Jag gillar att se gruppdynamiken förändras och sitter och fasar på all falskhet. Det mesta jag fasar över är intellektet på alla deltagare. Har ni sett dem under skolv...

Av tant-rosa - 16 oktober 2020 13:33


?Jag älskar höstens färger och klara luft? ?Jag älskar vintern för då kan man ligga under filten och kolla film varenda dag? Bla bla bla... JAG älskar sommaren. Alltid. Jag vill ha sommar året runt och skita i de fyra årstiderna, som egentligen ba...

Av tant-rosa - 9 oktober 2020 09:11


En kväll för några år sedan, så messade en kompis med frågan om hon fick komma inom och låna min toa. Jag var inte hemma och läste messet mycket senare. Hennes svar dagen efter fick mig att gapflabba. Ni vet, gapflabbet som inte är sådär kvinnligt oc...

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards