Alla inlägg den 12 september 2010

Av tant-rosa - 12 september 2010 14:30

 

Ja det fick jag då jag läste Pontans status som han skrev på fejjan igårkväll/natt:
"Det är inte många där ute som kan ha en gemensam förfest med sina egna kompisar och sin mammas kompisar och ha roligare än på länge. Jag är så sjukt glad att jag har en mamma som jag kan ha så kul med. Hon är en utav mina bästa kompisar. Jag älskar dig mamma."

Jag är så glad att ni vill festa/umgås/chilla med oss gamlingar. Det är bra betyg för oss och det tvingar oss att hålla oss ogamla så länge som möjligt ;-)

Av tant-rosa - 12 september 2010 12:45

Vi hade väldigt roligt igårkväll. Blandade åldrar och alla hade social kompetens. Invigde även min "festhylla" som jag har sytt dyner till. Bra om man är många och Kalle, Lilly och Rikard ser ut att sitta bra.

Brudarna är bägge danspartner med Pontan.
Caroline i boggie och lindy och Erika i bugg.

     

Vilket lätt partytrick att ha en äggklocka i form av en lök mellan brösten. Iaf kom den till användning hela kvällen. Informerade alla att om 6 minuter är det shotdags, alla laddade sina glas och inväntade ringsignalen. Skååål. Nästa gång var det bara 4 minuter. Vet inte hur många gånger denna ritual upprepades.
Idag känns det som ganska många.

               

Morgonen efter kunde jag läsa denna status inne på fejan. Mitt hjärta blev varmt.

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards