Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

Frågor-Svar

Av tant-rosa - 7 februari 2011 18:00

 

Tant har blivit ut/uppmanad.

Finns det något killnamn som du tycker är så trist och fult att du skulle skämmas för hans namn om han var din man?

Det är ju få människor som rår för vad de heter, och jag brukar inte lägga nån värdering i namn. Men jag faller inte direkt i trans och får fula tankar då jag hör namnet Ola-Conny.
Finns det någon dialekt som du tycker är så ful och osexig att du skulle ha svårt för att inleda ett förhållande med en man med denna dialekt?
Blivit besviken flera gånger då man ramlat på en vrålsnygg man, som sedan öppnat munnen och dragit på med bred skånska. En värm/gotlänning däremot, får gärna läsa telefonkatalogen för mig.

Om du var sommarpratare i P1 och skulle berätta en lustig historia hämtad ur ditt liv, vad skulle du då berätta?
Tänker göra ett eget inlägg om denna historia (cliffhanger)

Om du fick välja en av dina ex att tillbringa ytterligare en natt tillsammans med, vem skulle du då välja?
Jag vet precis. Fastän han satte på min före detta kompis några gånger då vi gick och fick professionell hjälp för att fixa vårt förhållande. Charmigt va? Är jag sjuk i huvet? Jajjemänsan.

Om du inte får nämna en kändis, vem är då världens snyggaste kille?
Tompa, Jensa, Olofsson, Tommy-vakt, Petrit. Nu talar vi bara om att titta!! För alla är antingen jätteupptagna eller kompisar till Tobias :-)

Vet du vad din mormors mamma och din farmors mamma jobbade med?
Troligtvis hemmafruar. Vet iaf att en man i släkten uppfann rakhyveln. Häftigt va?

Skulle du våga sätta 100.000 kronor på att du utifrån ett klassfoto kan nämna både för- och efternamn på alla kompisar från mellanstadiet?
Skrattar mig till golvet. Med mitt minne så satsar jag inte ens en gammal femtioöring.

Nämn något som du gjort och ser tillbaka på och tänker ”Hur kunde jag vara så jävla dum!?
Finns en del jag ångrar, men inte så djupt så att det blir ett starkt/djupt minne. Känns himla gott att skriva det.

Finns det något yrke som nästan automatiskt gör även den torraste man lite mer spännande och intressant?
Tyvärr ett ganska vanligt och ospännande svar: Flygvapnets och marinens uniformer är ju faktiskt sexiga

Brand/ambulansmän är fortfarande på topp för mig. Är de dessutom smarta så....
Villa, hund,Volvo eller lägenhet i city, utekvällar ,cykel. Vilket tror du stämmer bäst överens på ditt liv om fem år?
Villa, hund, Volvo. NOT!

Om alla dina tidigare män skulle sätta sig i ett rum och komma överens om din absolut sämsta egenskap, vad tror du då dom skulle komma fram till?
Uj uj, vilket möte. Det starkaste hade säkert varit mitt morgonhumör, och mitt sinne för ekonomi.

Om du var tvungen att byta hem med någon av dina tjejkompisar, vems hem skulle du då föredra?
Annelies hem är fint. Kusin Nonnes. Men nu har jag ju nyss fått mitt egna lilla hem och vill verkligen inte byta igen.

Vad är det absolut konstigaste stället du har varit tvungen att kissa på?
Om jag inte ska räkna med pisserännor, så blir det inte mer spännande än vägdiken.


Så nu kan ni gå och städa vinden, ta ett lavemang eller göra något annat som är roligare än att läsa detta.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tant-rosa - 30 januari 2021 11:46


Skrutit med att jag snart gått ner tio kilo och att det kommer bli en tio-kilos-fest. Nu har jag stått på -9,5 i flera månader. Attans mä. Tror dock att jag hittat ett bra knep. ...

Av tant-rosa - 17 december 2020 17:18


...med tydliga sms till allmänheten!!

Av tant-rosa - 30 oktober 2020 10:25


...jag är alldeles för gammal för att titta på PH, men jag kan faen inte låta bli. Jag gillar att se gruppdynamiken förändras och sitter och fasar på all falskhet. Det mesta jag fasar över är intellektet på alla deltagare. Har ni sett dem under skolv...

Av tant-rosa - 16 oktober 2020 13:33


?Jag älskar höstens färger och klara luft? ?Jag älskar vintern för då kan man ligga under filten och kolla film varenda dag? Bla bla bla... JAG älskar sommaren. Alltid. Jag vill ha sommar året runt och skita i de fyra årstiderna, som egentligen ba...

Av tant-rosa - 9 oktober 2020 09:11


En kväll för några år sedan, så messade en kompis med frågan om hon fick komma inom och låna min toa. Jag var inte hemma och läste messet mycket senare. Hennes svar dagen efter fick mig att gapflabba. Ni vet, gapflabbet som inte är sådär kvinnligt oc...

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards