Alla inlägg den 12 maj 2014

Av tant-rosa - 12 maj 2014 11:29

I flera år har jag varit bjuden, då Hk har vip-bjudning för sina stamgäster. De timmarna är så annorlunda på haket och vi har det riktigt roligt och mysigt. Jag bjöd med Nette och vi startade hemma hos Roger och Cicci med en fördrink. Trots att det var strax efter 11.00 en söndag, smakade den ändå kanongott.

Vana trogen var vi på plats i god tid och lika vant, så är färddryck medtaget. Vi tog några bord på uteserveringen och innan vi slängde oss över den härliga pub-buffén, som bland annat innehåller hur många vingar, revben och tacoblandning vi vill, så beställde vi dricka i baren. Reducerade priser som t om är lägre än de vanliga stampriserna. Vi hade mysiga timmar.

Någon timma var även de väldigt unga inbjudna och Malins söta döttrar tog också plats.

De något äldre gästerna roade sig också. De bästaste männen, Lasse T och Thomas delade livserfarenheter.

Barbro tog en bild och jag hjälpte Lasse och Jenna att le. Otack är världens lön, säger mitt ömma och bitna finger idag.

När vi hade festat i bra takt i flera timmar, så insåg vi att klockan var bebis och jag fick ännu en gång bevisat att det är roligare att festa en eftermiddag än sen kväll. Efter 11 timmars skålande, asgarvande och mumsande så var kärringen nöjd. Helt slut är ett annat beskrivande och cyklingen hem var ganska långt ifrån barnsäker. TACK Håkan, tack personalen, tack för en riktigt lyckad "tillställning"

Av tant-rosa - 12 maj 2014 11:04

Tobias och jag dejtade på Hk. Vi skålade i bubbel och firade hans nya jobb som servicerådgivare/kundmottagare för Audi, på Motorhalland. Efter många intervjuer, tester och fina referenser, så erbjöds han tjänsten, tackade ja och skrev papper. Gött!
Vi hade roligt på Hk och när Hanne och Heidi slöt upp, så skrattade vi asgott i några timmar. Sedan tvingade jag mig själv att åka hem eftersom pigg var ett adjektiv som skulle stämma på mig dagen efter.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards