Alla inlägg den 15 januari 2014

Av tant-rosa - 15 januari 2014 18:16

...skulle ha massor med anställda. Så att bygget aldrig står still och att det går assnabbt. Skynda er nu då. Vi längtar ihjäl oss efter ett systembolag på "Flygstaden" Tänk att slippa behöva röva in till centrum eller ut till Eurostop för att inhandla alkoholhaltiga drycker. Eftersom jag jämt handlar på FinMaxi så vill jag ha systemet där också. Förresten, har ni jämfört blomavdelningen på ful och finmaxi? Hahaha, vilket skämt. Blomansvarig vid högskolan kan ju inte sova gott om nätterna när hen varit ute på flygstaden. Inte alls gott.  

Av tant-rosa - 15 januari 2014 18:07

Jag: Här älskling, kom ska du få räkor. Titta här, jag har kräftor. Oj vad mumsigt med kokt, gravad, rökt lax. Kom och smaka krabba. Här får du skinka. Mums med leverpastej. Så himla gott det är med tonfisk.

Zambo: Skit på dig, det där kan du äta själv.

Så har vi hållt på i femton månader, för att jag velat ge honom det där lilla extra. Att jag inte fattat att jag skulle rusa till Maxi och köpa en färdiggrillad kyckling. Dumma mig liksom.

Av tant-rosa - 15 januari 2014 11:27

Det är inte alltid "man" är lycklig, men när det händer, så jädrar liksom.  

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards