Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av tant-rosa - 23 augusti 2014 13:23

Igår var vi fem stycken som bestämde dejt på Hk. Jag har inte varit där på nästan två månader. Knappt i stan överhuvudtaget. Det har varit så mycket annat i sommar, vilket jag tycker har varit gött. Stan står kvar har jag tänkt. Vi åt lite vingar innan vi gick bort till nya foxen. Wow, säger jag! Det bemötandet vi fick i baren var underbart. Leende och glada stod de där. Gamla foxen är kända för sina skittråkiga och sura bartenders, så detta var en mycket glad överraskning med ny g l a d personal. Blir man serverad av en glading, så smittar det av sig på andra sidan disken liksom. Även stället var trevligt. Sedan gick vi bort till gamla foxen som numera heter "Half way in" Smart namn, men jag undrar hur länge folk kommer säga nya och gamla Foxen? Där spelade Lemnells och det var bra ös. Efter det besökte vi Shotluckan. Grabbarna startade den 2010 och jag har varit flitig gäst där varje sommar. Utom denna. Det var sjukt många nya shotar jag inte provat ännu och det skämdes jag över. Roligt var det iaf att träffa Jacob igen. Han är en goding den grabben.

Några godingar fanns det faktiskt på Hk när vi kom dit igen. Men det är en annan historia. Jag fick mina symboler av Emelie, vilket var ett bra tag sedan. Men de har betydelse och är viktiga för mig. Iallafall just den stunden. He he...

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards