Alla inlägg den 26 september 2014

Av tant-rosa - 26 september 2014 11:01

Eller tatuTeringar som mina ongar sa när de var små. Jag gillar inte tatueringar. Har aldrig gjort. Minns ni "solen" som alla brudar i Tylösand och övriga Sverige skulle ha i svanken för att vara unika. Sjukt mycket unikt. Undrar hur stolta de är över den idag? En örn eller ros på överarmen eller "ringen" runt armen, som sällan går ihop för att det gjorde för ont. Gäsp. Mina ongar och speciellt Pontan tjatade röven av sig för att få tatuera sig. Svaret var tvärnej. När han fyllde 18 sa jag att jag skulle lägga mig på mina knän och tigga och be för att han skulle vänta. Jag anser inte att man är helt vuxen i hjärnan, då man fyllt myndig och kan se konsekvenserna senare i livet. De som ber om förslag på bild dagen innan deras tatueringstid-sicka losers. Jag hörde ett bra tips. Sätt upp bilden du vill ha på badrumsspegeln eller kylskåpet i tre månader och vill du fortfarande ha den så gå och gadda dig. Idag är mina ongar 25 och 32 och skulle de göra en tatuering, så känner jag mig lugn för då är den väl genomtänkt. Jag såg en person på tv som jobbade som "tatueringsbortagare" D e t måste ju vara ett hett yrke snart. Sleeve, alltså tatuering på hela armen, fy faen vad fult. Tatueringar över hela bröstet och upp på halsen-suck. Alla sångtexter, dikter och ordspråk-stön. Piercing gillar jag inte heller. Om det inte är ett hängsmycke i naveln på en ung smal tjej. Vissa piercingar med plattor kan också vara snygga. Jag är unik. Jag har inga tatuTeringar. Jag menar inte att jag är snyggare, men mer unik är jag.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards