Alla inlägg den 22 juni 2015

Av tant-rosa - 22 juni 2015 10:34

I torsdags drog vi iväg. Det var ingen rolig historia att köra husvagn och sätta upp förtält i den storm vi hade. Det var minsann ingen storm i vattenglas det. Nä, efter dryga timmen fick vi helt enkelt ge upp Annika och jag. Vi fick vänta på de andra innan vi fick upp tältet och planen att vara klara och ha färdigpimpat tills de kom, fetsprack.

Men när vi var klara så dukade vi fram den typ nästan färdiga maten.

     

I stressen så glömde jag Nalles byxor hemma. Men han var ganska glad ändå.


På midsommarafton dukade vi i mitt tält och åt massa gott. Självklart hade vi snaps och snapsvisor.

                                     

Vi var ute på ängen och dansade kring stången. Alltså vår egen lilla halmstång. Vi tyckte dock att Bosse Larsson var lite långsam och hade något högre tempo än honom. Dagen och kvällen var både rolig och mysig.

Likaså midsommardagen. Chilla, festa och ha oss.

Vi hjälpte hela tiden varandra. Påminna om varannan vattenkanna och hindra kjol från att blåsa upp för högt.

     

Vi grillade, vi gjorde drinkar, vi latade oss och vi festade. En helmysig helg helt enkelt.

              

Mina vänner tycker jag har varit för singel för länge. De ville hjälpa mig att få ragg.

Det gick sådär!!

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards