Alla inlägg den 5 maj 2016

Av tant-rosa - 5 maj 2016 18:13

Idag har det tydligen varit magiskt väder. Röd dag med sol och blåblå himmel. Det är vi åtta stycken som inte vet så mycket om. Vi har nämligen varit i lokalen hela dagen. Jag var hemma halv sex och damp ner på ballan med ett glas rosé. Det är fortfarande inte klart i lokalen. Vi har blåst ballonger med hjälp av dykartub eller vad det kallas. Sådan däringa sak jag hellre skulle äta mask än att gå ner med under vattnet. Iaf. Ungefär hundra vita ballonger har vi blåst, knutit och bundit. Rosetter, rosetter och mera rosetter har knutits. Stolarna har klätts och fått rosetter. Vinglasen har fått hjärtan och rosetter. Mm mm. Vi tog en paus när pizzorna kom och sedan fortsatte vi knyta. Vi dukade och pimpade. Paul kom med ljud och ljus och sladdar drogs. Vi fortsatte pimpa. På lördag ska vi njuta av allt det fina. Ja efter de sagt JA i kyrkan såklart. Imorgon är det klämdag och jag jobbar. Tydligen ska det bli magisk väder då med. Javisst.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards