Alla inlägg den 22 maj 2016

Av tant-rosa - 22 maj 2016 16:42

Igår var vi hemma hos Peter och grillade. Gott, mysigt och roligt. Som vi pratade, som vi skrattade och som vi dansade. Som vi vill göra om det.

Av tant-rosa - 22 maj 2016 16:40

Några av mina gamla vänner har genom åren sagt och säger till mig att jag ska sluta tänka på alla, att jag ska sluta "ta hand om" personer som inte har det umgänget som jag har, att sluta tänka varje gång det händer något skoj att "någon kanske sitter själv hemma" Det är för att vissa utnyttjar mitt kontaktnät och beter sig sedan ego. Jag har lyssnat på dem och lärt mig en del, men ibland åker jag på käftsmällar och får se på vissa "utan filter" Jag får se att de inte alls gör likadant eller "skickar vidare" och det gäller både kvinnor och män. Jag blir först skitledsen och sedan blir jag förbannad. Sedan bestämmer jag mig för att ta bort sådan negativ energi ur mitt liv och det funkar.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards