Alla inlägg den 20 december 2016

Av tant-rosa - 20 december 2016 17:27

Jag är glad att jag var ledig igår, måndag. Det har nämligen varit en hård men rolig helg. I fredags så var Yster och jag ute. Först åt vi Afterworkmenyn med mina ongar på Harrys. Sedan var vi borta på Shotluckan. Det var roligt att lämna en julpåse till dem. Deras miner då de såg snipp och snoppklubborna var en go syn.

På lördagen hade jag fest. Vi var tio stycken som åt förrätt, varmrätt och dessert. Det låter massor, men ni vet ju min nivå vid det här laget. Jag har ett kök för att det följde med lägenheten. Fast de sa att det var gott. Hmm. Ja ja, vi hade en rolig kväll och klockan blev snabbt två. Då körde jag iväg dem, eftersom jag tänkte på mina grannar.

I söndags hade Harrys en vip-brunch. I vanlig ordning drack vi vin och skålade med en snaps till maten. Mysiga timmar och vi var 17 stycken som trängdes i tre bås.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards