Alla inlägg den 15 juni 2016

Av tant-rosa - 15 juni 2016 17:41

En före detta kollega till mig har nu fått sin dom. Sju års fängelse för grov våldtäkt/övergrepp på barn. Det är så otroligt overkligt, att han har gett sig på barn. Hans kompis som gjorde likadant fick nio år, för det var någon anhörig han gav sig på. Dessa två har skypat varandra under tiden de våldfört sig på barn. Barn som varit från blöjbarn och upp i tio-tolvårsåldern. Både flickor och pojkar. Nu tillhör min fd kollega den grupp som jag avskytt. Gruppen som jag sagt "bör ha ett skott i pannan" Man tror man känner folk. Man känner sig trygg med dem man umgås med. En kompis visade sig vara massmördare och t om grävde upp sina offer, för att ta deras trosor som trofeér och sedan flytta på dem och gräva ner dem igen. En kompis visade sig våldta barn, tvingade bland annat en liten flicka att se på barnporr medan han våldtog henne och kompisen tittade på genom Skype. Människan är det värsta djuret!!

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards