Alla inlägg den 27 februari 2017

Av tant-rosa - 27 februari 2017 17:20

I fredags dejtade jag Anncha och Tina på Harrys. Vi åt och drack gott. Sedan skulle vi checka ut och dra vidare till Shotluckan, men planen sprack. Vad ska man göra när det plötsligt dyker upp ny dricka?

 

Vi fick med oss Håkan och Jimmy till luckan och där var det full lucka. Hö hö...

Ni behöver inte ens gissa, för vi drack såklart Rosa tanten. Vi drack även äppelpaj, som smakar gudomligt.

   

Sedan gick vi bort till Foxen, där denna kärring skötte sig och höll sig till vatten. Stolt liksom.

På lördagen så jobbade jag först till 15. sedan hade jag ett homeparty på Vilshärads golfklubb för 19 glada möhippebrudar. Efter det hann jag köpa hem lite kinamat, innan det var dags för nästa homeparty. ett blandat, med både killar och tjejer. Roligt att se att grabbarna var så positiva. Jag var hemma strax efter 22-tiden och dog ihjäl mig av trötthet. Gäääsp. Söndagen ägnade jag till mitt hem och källare. Behövligt.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards