Alla inlägg den 29 juni 2009

Av tant-rosa - 29 juni 2009 18:15

 

Denna lilla josa fläkt som sprutar vatten får jag sällan ha ifred.
Den blir sååå populär i alla åldrar. På after beachen i lördags var det allt från unga grabbar till gamla damer som ville prova den.
Tänk vilket billigt partytrick ;-)
Den hängde självklart med även idag till Lilla köpenhamn där vi låg.

Vid tretiden åkte jag och Emelie och hämtade upp Tobias och Pontan och åkte ut till after beachen. Sedan åkte vi hem, och jag och sönerna grillade och njöt på ballan. Nu har de dragit iväg på en förfest för att sedan gå på Måndagsklubben på Leffes i Tylösand. För er som inte vet, så är det Gessles pläjs. Jag ska snart dra mig in och kolla en Beckfilm.
Har hört att det ska bli dåligt väder imorgon, hoppas jag har hört fel!

Av tant-rosa - 29 juni 2009 18:15

 

Jag var ute i vattnet, skvätte lite på armar, ben och ansikte: Häpp, jag har badat!:-) Sedan tog jag chansen att dra Lukas 4 månader, i vagnen nere vid vattenbrynet. Då kunde jag ju sola ryggen en stund. Blä vad tjatigt det är att ligga på mage och sola. Jag trivs bäst i min brassestol med kaffet i handen och kunna spana.

Av tant-rosa - 29 juni 2009 18:15

 

Emelie satt och njöt av en dricka, lite nötter och en skvallertidning på stranden. Hon glömde både tid och rum när hon läste om Persbrandt.
Så då hon kände sig nöjd och slog ihop tidningen var det en extrasida på hennes lår :-)

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards