Alla inlägg den 21 november 2010

Av tant-rosa - 21 november 2010 15:00

2009

Igår startade Harietta, Hanne och jag på Fox med tacobuffe och ett glas rött. Sedan gick vi bort till hk där Yster, Christel, Lotta och Anton hade landat.
Åh, vad jag gillar Anton. Han är en man med stor social kompetens och underbar humor, en man jag lätt hade kunnat falla för om han inte hade varit jättegift. Kvällen rullade på och det blev glas efter glas. Roger ramlade in och han är alltid ett trevligt sällskap. Det är förresten han som gett mig det nya namnet Pink Mama :-)
När jag stod i baren och skulle beställa så stod det plötsligt en god mjölkdrink framför mig och jag frågade förvånat vem den kom ifrån. Tack snälla du som bjöd mig på den, du är alltid en solstråle för mig ;-)

Min väska jag köpte i somras blev en klar hit och det var många som kommenterade den. Vi låste i vanlig ordning och Roger och jag lunkade runt huset, jag för att få en taxi och Roger för att komma hem.
Han bor i samma hus som hk! Jag ska kolla upp om han istället vill ha en 3a vid Örjans vall, så har han ju nämre till fotbollen. Host host ;-)

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards