Alla inlägg den 23 april 2014

Av tant-rosa - 23 april 2014 19:13

...ett tag, ni vet hur mycket jag avskyr att handla matvaror. Jag tycker det är så aptråkigt. Men när jag får med mig den förstfödde och vi samtidigt har mor-son-mys, så går det snabbt och lätt. Jag letar efter ett par "laddor" att gå med här hemma och i husvagnen. Bara sticka i fötterna liksom. Eftersom jag hellre äter mask än går i foppatofflor, så är det inte lätt att hitta några som kostar skjortan och femti. Tobias hittade ett par som inte bara var rosa, utan även färdigblingade. Men det hjälper faen inte. Något fulare än foppa har vi aldrig skådat.

Jag tror dock att han känner sig säker på vårt vad. Att jag ska gå i foppatofflor hela veckan på Öland, eller att han ska säga varje dag i en veckas tid "jag hade fel" Lika jävligt för oss bägge två.
Vi hamnade sedan på skopunkten och där råkade jag höra "Loooouiiise, kom och köööp mig" Så då gjorde jag det. På rea. Tack så mycket.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards