Alla inlägg den 9 juli 2014

Av tant-rosa - 9 juli 2014 22:01

Jag fick verkligen massa massor väldigt många grattishälsningar igår. På fejan fick jag över 190 stycken!!! Det var flera som skrev så himla fina rader till mig och många som önskade mig både rosa ket, rosa skimmer och en härligt rosa dag. Det betyder mycket för mig. Jag fick även flera sms, mail och telefonsamtal. Ett inlägg var så väldans mycket skrivet till just mig och när jag läste upp det för de andra i Tylösand, så höll alla med. Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner.

Av tant-rosa - 9 juli 2014 21:47

Igår fyllde jag fyrtiotretton. Det firade vi delvis i Tylösand. I sol, i regn. Då talar vi ganska mycket regn. Även massa blixtrar. Ganska svårt att tro att tio minuter tidigare, så var stranden knökfull av solande folk. Nu var det bara David.

Efter lite mat, paraplydrink och vin så började SNSB att spela på after beachen och Pontan kom tillbaka utan en tröja som bandet kastade ut till alla barn. Han ville tydligen ge mamsen en extra present.

Sedan kom det fler skurar och vi var g a n s k a våta

Väl hemma fick jag veta att jag hade en timme på mig innan jag skulle bli hämtad av sönerna och få middag på stan. Inne på Hk hoppade det bokstavligen fram folk och jag blev både rädd och chockad och plötsligt satt jag på hyllan med fullt av folk runt mig och en paraplydrink i handen.
Om jag bölade och var extremt glad och tacksam? Nädå, det berörde mig inte så värst mycket alls. Host, host.

[Bild]

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards