Alla inlägg den 14 juli 2014

Av tant-rosa - 14 juli 2014 12:55

Igår handlade vi och fixade innan vi körde iväg. När tältet skulle upp så pisseregnade det, men vi hade roligt även då. Ett under att jag inte kissat på mig av skratt.

Halv nio kom grannen som stod med husbil bakom oss och talade om att vi störde och bad oss sänka. No wäj liksom. Så de flyttade på sig. Tack så mycket. Sedan var vi högljudda för att det var fotboll istället.

Nää, det är inte mina tallrikar! Skulle jag ha blåa liksom? Tror inte det! Men det var inte vår vagns tur att laga maten igår.

Sedan var vi taggade och styrde upp så vi kunde kolla fotbollen i vagnen.

Frukost och dusch är avklarat och vi har hällt upp både det ena och andra. Just nu har vi josa skumpa på kylning.

Om turken är med? Men hallå, har ni fler frågor av det slaget, så ställ dem i hallen.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards