Alla inlägg den 16 april 2015

Av tant-rosa - 16 april 2015 11:37

När jag vaknade idag så var jag inte på topp. Jag såg det gråa utanför mitt fönster och kände det gråa inom mig. Efter dusch och kaffe hade det inte blivit någon förändring och jag kände att jag ville vända på färgkartan. Så när jag var inom Statoil så gjorde jag en repris. Jag köpte ännu en gång en chokladbit och bad expediten ge den till nästkommande kund och önska personen en bra dag och att hen gärna fick "skicka vidare" vid annat tillfälle och annan plats. Himlen är lika grå för det, men jag är ljusare i mitt sinne. Tänk att tretton kronor kan förändra för mig och jag hoppas att den chokladbiten kan förändra några minuter för någon annan. Mer rosa till folket liksom.

 

Av tant-rosa - 16 april 2015 10:13

Mama Mia, så söt Mattis i "Sveriges yngsta mästerkock" är. Jag har kommit på mig själv med ett fånigt leende varje gång han var i bild. Jag som inte ens gillar barn liksom. Så hiiimla himla synd att han åkte ut igår. Denna söta nioåring.

 

Asså, bara lyssna på honom. Titta på denna going. Jag vill äta upp honom.


http://lajkat.aftonbladet.se/mattis-fran-sveriges-yngsta-masterkock-ar-landets-skonaste-9-aring/

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards