Alla inlägg den 6 april 2015

Av tant-rosa - 6 april 2015 16:26

Påskafton var vi tio stycken som var bjudna på fest till Mini och Steve. Vi hade knytis och jag hade bland annat sånghäfte på mina axlar. God mat, god dryck och högt i tak. Värdparet är skitduktiga på att ställa till evenemang för det är välplanerat och genomtänk.

                   

Fullt ös hela kvällen och frukosten satt riktigt bra den med. Kändes som hotellfrukost.


   




Igår firade vi Pontan. Tänk att lilleman är 26 år. Ofattbart. Vi var åtta stycken som åt och mös på hk. Sedan tog jag bussen hem och jag tror jag sov innan jag ens hade tittat på kudden. Totalt slut i rutan var jag.

 

Idag kom ongarna hit på den traditionella födelsedagsbrunchen. Mys!

Efteråt åkte bröderna till Väla för att shopa och mysa och morsan bestämde sig för att göra ingenting. Jag har ju faktiskt skäl att vara trött efter en hel natts förlosnning. Så det så.

   

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards