Alla inlägg den 24 april 2015

Av tant-rosa - 24 april 2015 15:12

I tisdags så messade kusin att nu hade hon beställt min födelsedagspresent och att det fanns inslag av rosa i den.
Jag: Vafaen jag fyller ju inte förrän i juli och du veeet hur nyfiken jag är!
Nonne: Jaa, jag veeet och det är så roligt. Jag tog hem den från modehuset bla bla bla.
Jag: Meeen, nu har du ju sagt att det är något klädesplagg och inte en bil.
Nonne: Ha ha en bil...
Idag kom posten. Kärringen kan dock inte stava till mitt efternamn trots att jag haft det sedan Karl XII gick i blöjor. Aj lavv här!

Av tant-rosa - 24 april 2015 12:46

Jag försökte planera in en helg för roligheter. Då insåg jag att jag redan gjort det. Många gånger. Så nu har jag bara en hel helg tom, fram till vecka 28. Nästan så jag blir stressad av det. Fast ikväll ska jag inte stressa. Inte ens när jag shotar med brudarna före utgång. Möjligtvis för att blåbärssoppan kan ta slut. Kanske.

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards