Alla inlägg den 10 september 2015

Av tant-rosa - 10 september 2015 13:04

...så bestämde Jessica, Emzan och jag att vi skulle ha en vinkväll. Datumet bestämdes till igår. Drink, bubbel, rekor, vin, gapflabb och massa snack. Dessutom lärde Jessica mig att blanda ajrisch. Gött var det och en rolig kväll var det och jag hoppas så innerligt att mina grannar ör halvdöva, så de inte hörde vårt snack. Hujedamig.

Av tant-rosa - 10 september 2015 12:52

Den har hitintills innehållit välbehövlig fotvård och pedikyr, fått vetskap om att vi har en gata här i stan som är döpt efter Orup, besökt bästaste kusin som man inte kan svara i telefon utan att le och tv-kvällar med Idol och Paradise Hotel. Ja, jag vet att jag är alldeles för gammal för PH-skiten, men jag kan inte låta bli att se det och störa mig. Bland annat så stör jag mig sjukt mycket över att de inte kan röra på kroppen till musik, utan att jucka. De är ju våldsamt vaggade allihopa.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards