Alla inlägg den 4 januari 2016

Av tant-rosa - 4 januari 2016 16:30

Med godkännande från berörda, så ska jag berätta om en underbar grej.

 

Lizette firade jul med oss och Tobias fick en julklapp av henne som fick både mig och Lasse att storlipa. För er som inte har full koll, kan jag berätta att Tobias och Lizette träffades på Öland i somras. L hade spanat in T för några år sedan på SM, vilket T var helt ovetandes om. Bla bla...iaf så öppnade T julklappen och det var en stor poster. Med långityd och attityd och faen vad det heter, så hade hon prickat ut exakta platsen på piren, på Lundegårds camping. På planchen längst ner stod det: Tobias och Lizette- första kyssen. Asså, fatta så romantiskt. Det brukar vara mina söner som kan tänka till på såna grejer, men denna gång hade minsann T sin överman...kvinna.

 

De träffades i somras, Lizette flyttade hit i oktober, fick jobb på Kicks, de har fixat i lägenheten och jag känner knappt igen min förstfödde. Han har blivit intresserad av matlagning, han går skogspromenader och hela han fullständigt lyser av kärlek. Vad glädjer ett mammahjärta mer? Du är aldrig, aldrig lyckligare än dina barn!

 

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards