Alla inlägg den 22 januari 2016

Av tant-rosa - 22 januari 2016 09:59

Jag överraskade och kidnappade "mina" grabbar. Så himla roligt. Jag älskar att planera och överraska. Jag köpte deras favvogodis och skrev varsin lapp till dem. En lapp på rim som talade om hur mycket jag uppskattade deras vänskap. För det är nämligen dessa grabbar som hjälper mig lite extra när något strular väldigt mycket. Tobias var chaufför och hämtade mig, så vi kunde åka ut till Kalle J. Han blev riktigt snopen då vi satt i hans soffa när han kom hem. Han fick en stund på sig för dusch och fix. Han fick en öl. Han fick inte veta mer. Sedan åkte vi till Martinsson. Jag hade filurat med Cicci, så han trodde han skulle dit på middag och det var minsann inte lätt att få honom att slänga sig i duschen, få på sig kläder och komma ut. Jöta petter vilken envis karl. Han skuuulle ju hem till Cicci och fattade inte att det var en kluring. Jag hade även viskat med Titti angående Kalle R, så hon drog ut på stunden för kvällsmat. Jag sade att skulle han vara envis om att han vill skynda på middagen, så får du ge honom en avsugning och jag får betala senare. Hö hö. Både Kalle och Martinssons ansiktsuttryck var skitroliga att se då de kom ut till bilen. De fick öl i bilen och deras tankar och funderingar var roliga. Vi körde till Foxen där Mikaela hade bokat ett bord till oss på hyllan. God mat och dryck innan det var dags för "Game show" och vi enigt skickade upp Kalle R. Han var kanske inte riktigt lika enig som oss andra, men ställde upp och gjorde ett bra jobb. Sedan hämtade Tobias oss och körde samma rutt, fast tvärtom och jag tror att alla kände att det var en lyckad kväll. Jag är så tacksam för att jag har så fina vänner runt mig. Så himla himla tacksam. Hjärta, hjärta.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards