Alla inlägg den 5 september 2016

Av tant-rosa - 5 september 2016 15:10

Foten gjorde så himlans ont att jag ringde läkaren. Han kände lite på den och sedan skickade han iväg en remiss till röntgen. Minns ni när remisser tog flera veckor? Idag tog den några minuter. Jag tog mig dit och fick veta att det inte var någon misstänkt spricka, utan "bara" en helvetesinflammation. Så nu ska jag tugga inflammationshämmande i några veckor.

Väl på jobbet så hade Jennie-boss med sig lunch till mig. Hon vet att jag fullkomligt älskar all slags paj. Mumma smakade det.

 

Av tant-rosa - 5 september 2016 08:54

Efter jobbet i lördags så åkte jag och handlade innan jag åkte hem. Låg i soffan, slöade och bara andades. Så igår vaknade jag utvilad. Tog tag i mitt hem litegrann. Fast jag led också. Jag har så hiiiimla ont i min fot. Trampade snett för några helger sedan och har sedan dess haft ont till och från. Fast igår och inatt har det varit riktigt jävligt, så jag får nog bege mig till läkaren. Hmm...

I lördags fick jag dessutom veta att jag vunnit ett GULD-kort på Shotluckan! De delade ut nio VIP-kort, lite andra småpriser och tre GULD-kort. Så attans glad blev jag. Attans.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards