Direktlänk till inlägg 23 mars 2017

Fifty shades darker

Av tant-rosa - 23 mars 2017 12:58

 

Igår såg jag äntligen filmen. På tiden liksom. Vad tyckte jag då? 

 

-jag hade hört att denna film skulle vara bättre för oss kärringar, för att Mr Grey skulle vara mera MAN och inte så mycket pojke som i den första filmen. Hmm, marginell skillnad.

-Ana var inte riktigt lika mesig som i första filmen.

-hade det inte varit för att det var just Mr Grey, så hade det varit en läbbig film. Jag menar han är ju sjukt svartsjuk och svartsjuka ska man springa ifrån så j-a fort man kan. Han är även kontrollerande på ett icke sunt vis.

-hans kropp var helt helt okey. Asså, helt.

-jag skulle göra mycket för hennes underkläder. Dock skulle såna små trosor försvinna upp på mig och troligen inte synas alls. Alltså försvinnande små, men apsnygga.

-varför får aldrig hon vara den bestämmande en enda gång?

-hur modiga är de att spela in såna väldigt mycket intima scener?

- ang kulorna som förövrigt efter filmens premiär inte går att beställa hem någonstans i hela världen, så är sanningen långt ifrån filmen. (jag är troligen arbetsskadad nu) Du k a n inte ha såna tunga kulor i vaginan i flera timmar utan att ha "tränat" med dem i x antal veckor först. För då får du träningsvärk, som kan jämföras med riktig j-a mensvärk. Du ska börja med dem ca 5 minuter om dagen och sedan försktigt öka för att träna upp dina slidmuskler. Att Ana bara suger på dem litegranna är inte heller så nära sanningen. Som min chef säger "man är inte så våt och kåt när man ska träna" :-)

-"bensäraren" har vi på jobbet, men jag har inte hört någon recensera den IRL.

-vill vi ha ett "rött rum" Ja för faen.

-filmen får 3/5 av mig och jag kan tänka mig att samla några kärringar och ha en drinkkväll tillsammans med filmen, hemma i soffan.

-den unga tjejen i biljettluckan får 4 minus. Hon ska inte ha ett serviceyrke utan borde stå i en källare och vika kuvert.

-Harrys får många plus som har biljettpaket. "Ät en maträtt och få en biobiljett" vilket var mysigt.

-Anncha får 5/5 som sällskap tillsmmans med bubblet och popcornen vi njöt av under filmen.

-jag saknar sällskap och hoppas verkligen att alla par har roligt och spännande tillsammans, när de nu kan liksom. Nä, jag är inte bitter ;-)

 

 
 
Ingen bild

Katta

23 mars 2017 15:34

Älskar verkligen din kommentar om "tjejen i biljettluckan får 4 minus"
Tycker också att servicen är sämst!

Glad att du hade en rolig kväll!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tant-rosa - 30 januari 2021 11:46


Skrutit med att jag snart gått ner tio kilo och att det kommer bli en tio-kilos-fest. Nu har jag stått på -9,5 i flera månader. Attans mä. Tror dock att jag hittat ett bra knep. ...

Av tant-rosa - 17 december 2020 17:18


...med tydliga sms till allmänheten!!

Av tant-rosa - 30 oktober 2020 10:25


...jag är alldeles för gammal för att titta på PH, men jag kan faen inte låta bli. Jag gillar att se gruppdynamiken förändras och sitter och fasar på all falskhet. Det mesta jag fasar över är intellektet på alla deltagare. Har ni sett dem under skolv...

Av tant-rosa - 16 oktober 2020 13:33


?Jag älskar höstens färger och klara luft? ?Jag älskar vintern för då kan man ligga under filten och kolla film varenda dag? Bla bla bla... JAG älskar sommaren. Alltid. Jag vill ha sommar året runt och skita i de fyra årstiderna, som egentligen ba...

Av tant-rosa - 9 oktober 2020 09:11


En kväll för några år sedan, så messade en kompis med frågan om hon fick komma inom och låna min toa. Jag var inte hemma och läste messet mycket senare. Hennes svar dagen efter fick mig att gapflabba. Ni vet, gapflabbet som inte är sådär kvinnligt oc...

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards