Alla inlägg den 1 december 2015

Av tant-rosa - 1 december 2015 21:00

Det fick jag av Kalle och Titti. De tyckte att det stod mitt namn på denna handduk. Det stämmer nog, för just nu så trycker jag i mig pepparkaksdeg och anser att den inte innehåller många kalorier. Knappt några alls faktiskt. Det finns förresten inte en enda kalori jag inte tycker om. Faen mä!

Av tant-rosa - 1 december 2015 20:26

Jag är dock inte lika bra på att utföra vissa av dem i praktiken. Minns ni att jag berättade för ett tag sedan att jag fått frågan om jag ville vara med och arrangera Företagarnas julfest?! Då kom jag med förslaget att alla kunde få varsin strut, typ som en liten goodie bag. Sedan så blev det som så att jag skulle göra dem också. Eftersom jag inte är den pyssligapyssliga typen, så kallade jag in infanteriet. Så igår samlades vi. Efter dryga tre trimmar med julmusik, glögg, material och skratt, så var drygt 100 strutar gjorda och lika många kulor ihopträdda för bordsdekoration. Det är en hel del kvar att göra tills lördag, men de förbaskade skitstrutarna är iaf klara. Nästa gång jag planerar något festligt, så kommer iaf inte strutar att ingå i de planerna. Nope!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards