Alla inlägg den 21 december 2015

Av tant-rosa - 21 december 2015 14:41

Det hoppas jag verkligen att den lille patetiska skiten får som snodde min cykel idag. Flera miljoner. Medan jag klippte mig, så tog någon min cykel som stod på andra sidan gatan. Faaan att jag inte vred på huvudet i rätt stund och såg det hända. Jag som just börjat gilla min cykel, riktigt mycket. Faan mä.

 

Av tant-rosa - 21 december 2015 14:29

...att mina krumelurpiller funkar. Jag vill ju inte bliva stur och inte kunna vara barnslig och tramsa mig. De funkade verkligen i fredags då vi förade hemma hos Linda. Mat, dryck, shot och dans kring granen. Sedan tog vi oss till Foxen där det var knök med folk. Alltså verkligen knökat. Dansa var inte att tänka på. Synd.

 

I lördags tog jag det lugnt. På kvällen var jag på ett homeparty, där ett gäng unga tjejer hade fest i en lokal. Eftersom jag har tystandsplikt, så tog jag ett foto på dem bakifrån. Funkar ju också. Goa brudar, gott tema och go musik.

 

 


Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards