Alla inlägg under juli 2015

Av tant-rosa - 28 juli 2015 19:49

Jag sitter knappt en minut. Jag har fullt upp. Under tiden ni saknar ihjäl mig, så kan ni njuta av tavlan jag målat till er.
Från vänster: Labero, Molgan och Gud

Av tant-rosa - 26 juli 2015 21:35

Jag tycker att jag tömmer mobilen med jämna mellanrum. Inte bara video och bilder, utan även mail och sms. Ändå så får jag upp denna skitbild lite då och då. Grrrrr. Vad sa ni? Svältande barn på jorden?

Av tant-rosa - 26 juli 2015 20:22

Jag älskar reklamen från Halebop. Tjejen som är ny i klassen och ska presentera sig. Alla dissar henne genom att sitta och glo i sina mobiler och hon känner sig så himla liten och utanför. Så visar det sig att de skickar vänförfrågan till henne. De lovebombar henne rätt och slätt.

Av tant-rosa - 25 juli 2015 11:32

Vi hade skitroligt på Foxen igår. Plötsligt såg jag honom. Paniken slängdes över mig och jag fick ingen luft. Slet tag i Kalle som stog jämte mig och drog med honom ut. Fick skärpa mig för att få ner luft i lungorna och få slut på tårarna. Jag klarade inte vara kvar på Foxen, så Kalle hjälpte mig att få tag på en taxi. Jag såg Snälle-Bengt. Jag brukar inte svära mycket här, men dra åt helvete vilken hemsk känsla jag kände. Han brukade vara barnvakt åt Tobias. Vi ägnade många kvällar till uno-spel. Jag brukade åka med honom hem från krogen för att känna mig säker. Sedan mördade han två kvinnor. Han grävde ner dem. Han grävde upp dem, för att ta troféer. Han flyttade dem och grävde ner dem igen. Jag kan inte säga till hundratio procent att det var han, men känslan jag kände var det ingen tvekan om.
Ni kan googla på "Snälle-Bengt" och läsa om det hemska. Hua.

Av tant-rosa - 25 juli 2015 11:00

Igår åt vi räkor och hade roligt här. Vi var tio stycken som umgicks, åt och drack innan vi gick in till stan och festen på lilla torg. Eftersom vi gick Klammerdamsgatan upp, så blev det ett stopp på Kärven. Så himla roligt med mycket folk på stan.

Av tant-rosa - 23 juli 2015 14:55

Bosse i "Glada hudik" har lämnat oss. Bosse som älskade att kramas. Som tog en extrakram idag eftersom han kanske inte skulle träffa personen ifråga imorgon. Han som blev på "gladhumör" Han har lärt mig många nya ord. Bland annat gråtig och det blir jag när jag tänker på att han är uppe i himlen och kramas nu.

Av tant-rosa - 23 juli 2015 13:17

Det gjorde vi i Norre katts park igår. Planen var att först äta våra medhavda matsäckar och sedan dra oss bort för att glo på folk utanför Örjans vall. Det var nästan 15000 personer som skulle lyssna på Roxette där. Fast vi fick se massa folk ändå eftersom väldigt många gick igenom parken för att komma fram. Så vi satt kvar. Vi hade det mysigt. Sedan gick vi bort till Hk där det var mycket folk. Vissa trevliga andra mindre trevliga. Jag har alltid tittat ner på folk som gör sig rolig på andras bekostnad och inte på sig själva. Så jefla B. Vi satt iaf ute på "Bryggan" och hade en kulig kväll. En kväll som gick himla fort.

Av tant-rosa - 22 juli 2015 14:22

...var Annika och jag skitduktiga i några timmar. Vi tyckte vi var värda belöning, men kände att vi hade ett vakande öga på oss.

Sedan tog vi oss in till Kärven för ett glas gott. Väldigt snart strartades ett shotrace upp och jag introducerades i en ny smak. Himla gött.

Sedan rövade vi bort till Hk och deras trubadurmaraton. Himla bra idé. Dock så tyckte vi att de kunde ökat tempot lite tidigare och inte väntat med att ösa på bara en timme före slutet. Men de kanske inte fick det, med tanke på ätande gäster. Vad vet jag liksom. Shotracet fortsatte och vi hade en riktigt rolig kväll. Jag fick dessutom ett kuvert av Jessica. En kompis hade varit på Hk kvällen före och bett dem ge det till mig. Jag blev alldeles gråtig och jätteglad!

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards