Alla inlägg den 20 juli 2015

Av tant-rosa - 20 juli 2015 14:49

Punkt och kommatecken är gratis. De kostar inget. Inget alls faktiskt!!
Därför kan jag inte fatta jag fattar verkligen inte varför folk skriver som de gör de har varken komma eller punkt någonstans komma kan jag fatta någonstans att folk inte bryr sig om alltså jag kan ha överseende med bristen på kommatecken men punkt kan jag faen inte fatta fick inte folk lära sig det i skolan nu kom jag på att folk brukar strunta i frågetecken också fast det är inte lika vanligt att skita i frågetecken som att skita i punkt och OM de använder punkt så börjar de inte nästa mening med stor bokstav utan fortsätter med små ganska många gånger får jag läsa vissa meningar flera gånger innan jag fattar vad de menar
Jag har massa med skiljetecken, så bara kom och hämta. Du kan även sno dem av mig. Det är helt okey eftersom det finns så många av dem. Till alla liksom.

Av tant-rosa - 20 juli 2015 10:59

Min kärdotter, alltså före detta svärdotter, som jag kallar Nippis, har i a l l a år haft Carolina Gynning som stor idol och förebild. Om jag skulle berätta allt som hon gjort och vad som hänt under åren så skulle detta inlägg bli långt. Jag menar aplångt, så det skiter jag i. Men för ett tag sedan så ringde faktiskt Gynning till Nippis i Grekland. Hennes mamma och moster var på Gynnings utställning och frågade Gynning om hon kunde tänka sig att ringa. Hennes reaktion var underbar och jag såg filmen flera gånger och hörde dem prata med varandra. Jag blev så himla hjärteglad för hennes skull. Hjärteglad-glad i hela hjärtat.

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards