Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av tant-rosa - 13 oktober 2010 14:45

 

Bland det omanligaste jag vet är bögfobi.
Fy, så omanligt det är. "De får vara vad de vill, bara de lämnar mig ifred" Ja, alla bögar vill ju ha varenda man de ser. Så är du man, så vill en bög ha just dig. Spring om du inte är bög!!
Vad är macho för dig? För mig är det en stor, vältränad och snygg man som gärna har en hammare i ena handen och en öl i den andra. Han är stark och med rätt kvinna vågar han vara svag. Jag gillar machomän.
Vad är en bög för dig? För mig är det är en man som har självkännedom i ena handen och ett glas vin i den andra. (Med det menar jag inte att de inte kan vara vältränade och hamra)
Jag gillar bögar. De bögar/gay/fjollor som jag känner/träffat är trygga och vågar vara sig själva för att de har en djupare självkännedom än vad många andra män har. De är oftast mer fåfänga och bejakar/ser det sköna omkring sig. De vågar bjuda på sig själva vilket jag älskar när människor gör. En bonus är att jag behöver inte fundera på vibbar när jag umgås med bögar, för de vill inte ha mig-heller ;-)
Hur kommer det sig att så fort det kommer bög/lebba på tal, så ska det funderas på hur de sexar? Varför blir det inte så när det handlar om hetero? För mig handlar det om individer. Ännu en bonus är att de gillar schlagers :-)

Drar jag över alla med en kam nu? Jajemänsan!
Är jag en faghag? Japp, verkligen!
Är jag rädd för lebbor? Nope, inte alls!
Tycker jag att bögar festar bäst? Skojar du?

Det är fler kvinnor än bögar som har analsex! Sug på den ni som har bögfobi och är "rädda att bli tagna i röven"!!

Av tant-rosa - 13 oktober 2010 13:30

 

Jag har nog de bästa vännerna man kan önska sig. De är så himla måna om mig, speciellt mitt sexliv. De ger mig kondomer med påminnelser om att det finns bäst-före-datum på dem (alla fick inte plats på bild). Hångeltuggummi att bjuda på. Tablettaskar med pussgodis. De tipsar mig om att titta på Bolibompa för där pussas de ibland, så där har jag ett lärorikt program. Nu sist fick jag en Ring-for-sex-klocka.
Tror jag ska prova klockan. När kommer brevbäraren förbi sa ni?

Av tant-rosa - 13 oktober 2010 13:15

Bland det omanligaste jag vet är bögfobi.
Fy, så omanligt det är.
"De får vara vad de vill, bara de lämnar mig ifred" Ja, alla bögar vill ju ha varenda man de ser. Så är du man, så vill en bög ha just dig. Spring om du inte är bög!!

Vad är macho för dig? För mig är det en stor, vältränad och snygg man som gärna har en hammare i ena handen och en öl i den andra. Han är stark och med rätt kvinna vågar han vara svag.
Jag gillar machomän.

Vad är en bög för dig? För mig är det är en man som har självkännedom i ena handen och ett glas vin i den andra. (Med det menar jag inte att de inte kan vara vältränade och hamra)
Jag gillar bögar.

De bögar/gay/fjollor som jag känner/träffat är trygga och vågar vara sig själva för att de har en djupare självkännedom än vad många andra män har. De är oftast mer fåfänga och bejakar/ser det sköna omkring sig. De vågar bjuda på sig själva vilket jag älskar när människor gör. En bonus är att jag behöver inte fundera på vibbar när jag umgås med bögar, för de vill inte ha mig-heller ;-)
Hur kommer det sig att så fort det kommer bög/lebba på tal, så ska det funderas på hur de sexar? Varför blir det inte så när det handlar om hetero? För mig handlar det om individer. Ännu en bonus är att de gillar schlagers :-)

Drar jag över alla med en kam nu? Jajemänsan!
Är jag en faghag? Japp, verkligen!
Är jag rädd för lebbor? Nope, inte alls!
Tycker jag att bögar festar bäst? Skojar du?

Det är fler kvinnor än bögar som har analsex! Sug på den ni som har bögfobi och är "rädda att bli tagna i röven"!!

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards