Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av tant-rosa - 16 oktober 2010 13:30

Min underbara kusin Nonne och hennes man Reino är i farten igen. De två har alltid, jag menar alltid ett kort i bakfickan. Denna gång fick jag ett mail:

Hejsan!
Jag har blivit ombedd av min hustru Caroline xxxxxxxxx att anmäla henne och hennes väninna Louise xxxxxxxx till aktuell cheerleadinguttagning för "Cheer Bullets". Caroline älskar att hejapå andra som idrottar eller tävlar. Hon drar gärna igång hejarramsor och är en rackare på att hitta på egna nya ramsor, ofta personliga och med rolig knorr.Caroline tränar på Sheshape någon gång i veckan och är ganska vig. Kondisen är det lite si och så med, men den brukar räcka till hejarramsorna i alla fall. Caroline fyllde nyligen 48 år och är pigg för sin ålder.
Kontaktuppgifter: Hon har ingen egen mail men det går bra att använda min - reino.xxxxxxx@gmail.com
Sin nya mobiltelefon är sällan påslagen så det är bättre att ringa på arbetstelefon 035-xxxxxx eller hem 035-xxxxxx
Väninnan heter Louise xxxxxxxx och kallas oftast för Lollo. Lollo var nyligen hejarklacksledare för Halmstads lag i Stadskampen som gick på TV. Halmstad kom tvåa vilket sannolikt Lollo bidrog till på sitt entusiastiska sätt.
Lollo är inte speciellt vig men väldigt modig och villig. Viss grundkondis finns kvar från många års lyckosamt tävlingsdansande (mest bugg).
Lollo är 49 år och singel.
Lollos kontaktuppgifter:
Mobiltelefon 0705xxxxxx (hon svarar nästan alltid, vill aldrig missa ett samtal, det kan ju vara nästa kärlek)
Hennes alldeles nya mailadress är xxxxxxxxx@hotmail.com (den gamla, bitchen9@hotmail.com, tyckte hon var mindre lyckad när killarna skulle höra av sig)

Tjejerna ser mycket fram mot uttagningen och vill att du hör av dig så snart du kan.
Glada hälsningar
Caroline xxxxxxxxx
gm Reino

Ps. Caroline undrar lite över klädsel - hon har kvar sin gamla fina t-shirt (samma logga som nu) från tonåren när hon var med i Nissaflickorna, funkar den?

 

Presentation


Välkommen hit. Antingen har jag tvingat hit dig, eller så kollar du hellre här än städar/betalar räkningar.Glad är iaf denna kärring som bloggar om vardag,fest,mina utflugna söner och katten Zambo.

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards